بهترین دوربین مداربسته ahd ?

رویداد های خوب را بررسی می کنیم

بهترین دوربین مداربسته ahd ?

۲,۸۵۰ بازديد
5 نوع بهترین دوربین مداربسته ای اچ دی

انواع مختلفی از بهترین دوربین مداربسته ahd در بازار وجود دارد. این دوربین ها دارای گزینه های مختلفی هستند که ممکن است برای صاحبان مشاغل گیج کننده به نظر برسد. برای کمک به شما در تعیین تناسب مناسب برای کسب و کار خود ، لیستی از بهترین ها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

دوربین مداربسته ahd

دوربین های مداربسته دام ahd

دوربین های مداربسته دام ای اچ دی از رایج ترین دوربین های امنیتی موجود در بازار هستند. این دوربین ها در محفظه ای به شکل گنبد قرار گرفته اند که به آنها امکان می دهد یا باعث می شوند در یک محیط کاری بدون مانع عمل کنند.

مزیت طراحی دوربین مداربسته گنبدی این است که تشخیص اینکه دوربین به کدام سمت می رود برای افراد دشوار است. برخی از دوربین های مداربسته دام دارای یک ویژگی سرعت نیز هستند که به اپراتور امکان می دهد دوربین را بزرگنمایی کرده ، بزرگنمایی کند یا شیب خود را تغییر دهد.

دوربین های مداربسته پایه ای

این دوربین های مدار بسته دارای شکل استوانه ای بلند و طولانی هستند. برخلاف دوربین های گنبدی ، آنها از یک مکان ثابت عکس می گیرند و توانایی بزرگنمایی و شیب ندارند.

یک دوربین مداربسته گلوله ای معمولاً روی سقف یا دیوار داخل ساختمان نصب می شود. برخی از مدل ها می توانند دارای یک محافظ محافظ باشند. در صورت نصب دوربین در خارج ، این پوشش به محافظت از آن در برابر عناصر مضر کمک می کند.

دوربین های مداربسته ahd روزانه / شبانه

این دوربین های مداربسته می توانند در دو حالت عادی و کم نور کار کنند. در حالی که این دوربین ها مادون قرمز نیستند ، اما می توانند طیف وسیع تری از تصاویر را در انواع نورها ثبت کنند. صاحبان مشاغل می توانند با دانستن این که 24 ساعت شب فیلم های واضحی دارند ، می توانند احساس امنیت کنند.
منبع : دوربین مداربسته ahd

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.