نحوه کارکرد جی پی اس gf21 کوچک چگونه است ؟

رویداد های خوب را بررسی می کنیم

نحوه کارکرد جی پی اس gf21 کوچک چگونه است ؟

۲,۸۷۷ بازديد

جی پی اس GF21 را شما می توانید برای وسایل واشخاص باارزش خود خریداری کرده واز آنها محافظت کنید .قیمت جی پی اس GF21 با توجه به امکانات و کوچک بودنش تعیین می شود . ردیاب gf21 قابلیت های متنوعی دارد که هر کدام می توانند برای شما کاربردی باشند . درباره بعضی از این قابلیت ها به شما توضیح خواهیم داد .

نحوه اتصال جی پی اس gf21

این دستگاه سیم کارت خور و برای ارتباط با شما به سیمکارت نیاز دارد . شما می توانید از سیمکارت ایرانسل یا همراه اول استفاده کنید . جی پی اس gf21 برنامه مخصوص خود را دارد که شما باید آن را داخل گوشی یا لپ تاپ خود نصب کنید . این برنامه هم از اندروید و هم از ios پشتیبانی می کند . شما می توانید با امکانات این برنامه از قابلیت های ردیاب استفاده کنید . این ردیاب همچنین کدهایی دارد که شما با استفاده از این کد ها هم می توانید از امکانات ان بهره مند شوید.

دکمه sos

بر روی دستگاه دکمه ای به اسم sos وجود دارد که فرد دارنده دستگاه با فشردن این دکمه اعلام کمک می کند . این اعلام کمک برای کسانی می رود که از قبل شماره آنها وارد شده است . این افراد هم با دریافت کمک ، اقدامات لازم را انجام می دهند .

ناحیه امن

ردیاب gf21 قابلیتی دارد به نام ناحیه امن که این ویزگی به این معنی است که شما می توانید برای جی پی اس محدوده ای را تعیین کنید که اگر ردیاب از این محدوده مکانی خارج شد بلافاصله به شما اطلاع داده شود .

این ردیاب از دقیق ترین ردیاب ها به حساب می آید زیرا به کمک سه سیستم از LBS ، GPS و WiFi  ردیابی می کند که این سه سیستم با هم موقعیت های دقیق را به شما تحویل می دهند.

شنود

جی پی اس gf21 درون خود دارای میکروفون می باشد که این میکروفون باعث می شود تا شما صدای اطراف را بشنوید و شنود کنید .
منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.