ویژگی های و انواع دوربین مداربسته؟

رویداد های خوب را بررسی می کنیم

ویژگی های و انواع دوربین مداربسته؟

۲,۹۲۶ بازديد
ویژگی های دوربین مداربسته؟
فیلمبرداری با وضوح بالا و زاویه باز: حتی ابتدایی ترین تلفن همراه دارای عملکرد ضبط ویدیوی HD است. چرا از یک دوربین مداربسته امنیتی دیجی ویرا مدرن چنین انتظاری ندارید؟ HD یا Hi-def به معنای وضوح 1080p است. دوربین‌های 4K یا Ultra-HD (یا UHD) هنوز کمی گران هستند، اما اگر در آینده در حال خواندن این مطلب هستید، ممکن است قبلاً رایج باشند. فیلم ضبط شده توسط دوربین های HD شفاف و متمایز است و به شما و مقامات مجری قانون اجازه می دهد تا کوچکترین جزئیات را تشخیص دهید. علاوه بر این، دوربین های با زاویه دید عریض را در نظر بگیرید. اینها با یک دوربین یک منطقه بزرگتر را پوشش می دهند و اغلب نیازی به نصب چندین دوربین را از بین می برند.
 

فناوری بی‌سیم: واضح‌ترین عکس‌ها خوب نیستند اگر بتوان تغذیه دوربین را با قطع کردن کابل قطع کرد. شما دوربین هایی می خواهید که می توانند فیلم ضبط شده را به صورت بی سیم بدون کاهش کیفیت آن ارسال کنند. دوربین‌های بی‌سیم و سیستم‌های دوربین امنیتی مرتبط نیز معمولاً با نوعی سیستم تغذیه و کنترل از راه دور ارائه می‌شوند. انواع کوچک‌تر این دوربین‌ها را می‌توان در خودروها نیز نصب کرد و لایه‌ای از امنیت بیشتری را برای وسیله نقلیه شما فراهم می‌کند.
 

دوربین‌های دید در شب/دوربین‌های کم نور: باید روی دوربین‌های دید در شب یا حداقل دوربین‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که قادر به ضبط در شرایط کم نور هستند. برخلاف آنچه در فیلم‌ها فکر می‌کنید، این دوربین‌ها ویدیوی تک رنگ سبز تولید نمی‌کنند. اکثر دوربین ها فیلمی را ضبط می کنند که شبیه فیلم های سیاه و سفید معمولی است. سیستم‌های دوربین پیشرفته‌تر از دوربین‌های مادون قرمز یا دید حرارتی برای مناطق کاملاً تاریک استفاده می‌کنند که دید در شب ساده آن را کاملاً قطع نمی‌کند. این گزینه اما برای هر خانه ای ضروری نیست اما قطعا گزینه خوبی برای فضاهای تجاری است.
 

دسترسی از راه دور و پشتیبان گیری ابری: دسترسی از راه دور به فیلم ضبط شده و فید زنده از دوربین های امنیتی شما بسیار مهم است. تقریباً هر سیستم امنیتی مدرن شهری دارای نوعی برنامه همراه است که درجات مختلفی از کنترل را به شما می دهد. این بدان معناست که شما می‌توانید در حالی که در راه هستید، حتی در شهر دیگری، فیلم زنده از دوربین را روی تلفن همراه خود مشاهده کنید. حتی ممکن است بتوانید دوربین ها را از راه دور فعال و غیرفعال کنید. علاوه بر توانایی نظارت بر خانه خود در زمانی که دور هستید، همچنین به شما امکان کنترل نحوه و مکان دسترسی به سیستم امنیتی خود را نیز می دهد. آنها همچنین معمولاً با سایر دستگاه های خانه هوشمند ادغام می شوند و به شما امکان می دهند چراغ ها را کم کنید یا آبگرمکن خود را از همان برنامه روشن کنید. سیستم‌های امنیتی همچنین به شما امکان می‌دهند فیلم‌های خود را در فضای ابری ذخیره کنید، پشتیبان‌گیری ایجاد کنید و فیلم‌ها را برای استفاده بعدی بایگانی کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.