چند تا از ویژگی های دوربین عکاسی؟

رویداد های خوب را بررسی می کنیم

چند تا از ویژگی های دوربین عکاسی؟

۲,۹۵۹ بازديد

ویژگی های دوربین عکاسی
در اینجا 10 ویژگی از دوربین DSLR شما آورده شده است که باید بدانید. آنها به پیشرفت شما به عنوان یک عکاس کمک می کنند.

 دوربین dslr 

  1. حالت های عکسبرداری

 حالت اولویت دیافراگم به شما امکان می دهد دیافراگم را کنترل یا تنظیم کنید در حالی که دوربین وظیفه تعیین سرعت شاتر را بر اساس سایر تنظیمات (از جمله دیافراگم) بر عهده دارد. تنظیم دیافراگم باعث می شود که عناصر پس زمینه در صحنه شما کاملاً شفاف و یا تار شوند. هرچه دیافراگم بیشتر باشد ، همانطور که روی سوژه اصلی خود تمرکز می کنید ، عناصر پس زمینه نیز تار می شوند. برعکس ، دیافراگم باریک شما را قادر می سازد چیزهای بیشتری را در صحنه خود بگنجانید بدون اینکه در تاری که با دیافراگم های بازتر ایجاد می شود ، از بین بروند.

حالت اولویت دیافراگم
 کار دیگری که تنظیم دیافراگم انجام می دهد روشن یا تیره شدن تصویر کلی است. با دیافراگم گسترده تر ، شما می توانید نور بیشتری را از طریق لنز و به سنسور دوربین وارد کنید ، بنابراین تصاویر روشن می شوند. به سمت دیگر بروید و با کم شدن دیافراگم تصاویر شما تیره تر می شوند ، زیرا این بار در طول مدت نوردهی اجازه می دهید نور کمتری به سنسور برسد.

 حالت اولویت شاتر

 حالت اولویت شاتر به شما امکان می دهد تا سرعت شاتر را کنترل و تنظیم کنید در حالی که دوربین تعیین دیافراگم را بر عهده دارد. در صورت انتخاب سرعت شاتر سریعتر ، تنظیم سرعت شاتر باعث می شود حرکت شما مسدود شود. سرعت شاتر پایین تر میزان تاری حرکت تصاویر را افزایش می دهد. یک مثال خوب می تواند شامل تاری تاری بالهای کستر باشد ، زیرا در آسمان معلق است. این فعالیت را با سرعت شاتر کمتری ضبط می کنید. تنظیم سرعت شاتر نیز به روش مشابه تنظیم دیافراگم بر روشنایی تصویر تأثیر می گذارد. اگر سرعت شاتر را سریعتر انتخاب کنید ، زمان باز نگه داشتن شاتر را کاهش می دهید که باعث می شود نور کمتری به سنسور دوربین وارد شود و در نتیجه تصویر کلی تاریک شود. برعکس ، هنگامی که سرعت شاتر را کم می کنید ، روشن تر خواهید شد زیرا باعث می شود دوربین شاتر را برای مدت طولانی تری باز نگه دارد و در نتیجه نور بیشتری به سنسور وارد شود.

 حالت اولویت شاتر
 حالت دستی به شما امکان می دهد تا سرعت شاتر و دیافراگم را کنترل یا تنظیم کنید. اگر می خواهید کنترل کاملی بر تعیین این دو تنظیم داشته باشید به جای اینکه الگوریتم های دوربین مناسب ترین تنظیمات را محاسبه کنید ، این گزینه را انتخاب کنید. شما ممکن است با آن خوب باشید. اما ، دوباره ، با استفاده از کنترل دستی ، می توانید کنترل کامل بر روند هنری و نتیجه عکس را کنترل کنید.

تکنیک و نکات اولیه عکاسی

هیچ رازی وجود ندارد که بتواند شما را در مسیر عکاس شدن، از صفر به فردی حرفه ای تبدیل کند. با این وجود، ابزارها و دستورالعمل های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا ضمن پیشرفت مهارت و سبک خود، کیفیت کار خود را بهبود ببخشید. آماده شروع آموزش هستید؟ اجازه دهید راهنمای شما باشیم و آموزش خود را با این 21 نکته عکاسی برای مبتدیان شروع کنیم:

1-روزانه از همه چیز عکس بگیرید

تنها راه خوب شدن در کار با تمرین است. همیشه دوربینی با خود داشته باشید و از هر چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند عکس بگیرید. شما حتی به یک دوربین حرفه ای نیاز ندارید – تلفن هوشمند شما بسیار خوب عمل خواهد کرد. این تمرین به شما کمک می کند چشم عکاسی خود را آموزش دهید و نتایج خود را روز به روز بهتر کنید. به عنوان یک نتیجه و پاداش، شما خواهید آموخت که چگونه زیبایی روزمره را مشاهده کنید و از آن ها لذت ببرید. اگر احساس می کنید انگیزه شما کم است، به دنبال کارهای مختلف با عکاسی آزاد باشید و با انگیزه کسب درآمد در مسیر بهبود کار خود پیش بروید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.