ویژگی های انواع دوربین های جدید هوشمند ماشین؟

رویداد های خوب را بررسی می کنیم

ویژگی های انواع دوربین های جدید هوشمند ماشین؟

۱,۲۲۲ بازديد

انواع دوربین های جدید


برخی از جدیدترین و محبوب‌ترین ویژگی‌ها در توسعه خودروهای هوشمند، حس بینایی جدیدی را ایجاد می‌کنند. به‌روزرسانی‌هایی مانند دوربین‌های دید عقب در حال تبدیل شدن به [منبع] استاندارد در بسیاری از غول‌های خودروسازی، در مدل‌های گران‌تر و همچنین خودروهای ارزان‌تر هستند.

در سال‌های اخیر، آنهایی که سلیقه‌های لوکس‌تر دارند، ممکن است به سمت خودروهایی با قابلیت دید در شب گرایش پیدا کنند که در بسیاری از مدل‌های سطح بالا به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. با این حال، دسترسی به این فناوری با سیستم‌های کم‌هزینه‌ای که توسط گوشی‌های هوشمند کنترل می‌شوند و خودروی شما را برای استفاده از این فناوری با بودجه مناسب آماده می‌کنند، باز شده است. یک مطالعه جدید توسط TrueCar نشان داد که در میان 1 راننده از هر 4 راننده که از دید در شب یا تصویربرداری حرارتی استفاده می کنند، تقریباً 95٪ از آنها این ابزار را به دیگران توصیه می کنند.

فناوری سنسور


بسیاری از جدیدترین ویژگی‌های فناوری خودروهای هوشمند شامل نصب حسگرهایی است که در اطراف خودرو قرار دارند. اینها اهداف مختلفی را دنبال می کنند، در درجه اول برای ارتقاء حس آگاهی خودرو (افزایش توانایی برای خودمختاری خودرو) و افزایش ایمنی کلی راننده.

امروزه، فناوری حسگر به اشکال مختلفی از جمله تشخیص نقاط کور، سیستم‌های کمک پارک، سنسورهای پشتیبان، هشدارهای برخورد و موارد دیگر ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها از فناوری رادار موج میلی‌متری بهره می‌برند که چگونگی سیستم‌های پیشرفته کمک راننده معمولی (ADAS) را بهبود می‌بخشد که به وسایل نقلیه آگاهی بیشتری نسبت به اشیاء نزدیک خود بدهد. درایوها می‌توانند با این نوع فناوری‌ها آسوده خاطر باشند، زیرا بدانند که دارای یک خط دفاعی ثانویه برای محافظت در برابر خطرات جاده هستند.

ارتقاء کنسول


تعداد قابل توجهی از به‌روزرسانی‌هایی که مردم می‌خواهند به بهبود مکانیک خودرو مربوط نمی‌شوند، بلکه بیشتر به عنوان افزودنی‌هایی به ویژگی‌های فیزیکی یا آرایشی مرتبط هستند. بر اساس گفته‌ها، بیش از نیمی از رانندگان آمریکایی در جستجوی خودرو به دنبال خودروی خود با پورت‌های USB (63%)، قابلیت‌های بلوتوث (58%)، ورود بدون کلید (52%) و صندلی‌های گرمکن/خنک کننده (51%) هستند. نظرسنجی True Car

اکثر مردم این روزها انتظار دارند که شرکت های خودروسازی اتصال مناسبی را با دستگاه های دستی و ویژگی های داخلی به روز ارائه دهند. به ویژه هنگامی که دولت های ایالتی استفاده از تلفن همراه در خودروها را سرکوب می کنند، برای وسایل نقلیه مهم تر می شود که به رانندگان این امکان را بدهند که دستگاه های خود را متصل کنند و از قانون پیروی کنند. این ویژگی ها احتمالاً در آینده به استاندارد تبدیل خواهند شد. اگر ماشین شما این گزینه را ندارد، رادیو ماشین خود را ارتقا دهید یا حتی یک پایه گوشی بخرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.