ویژگی های ردیاب آهنربایی؟

رویداد های خوب را بررسی می کنیم

ویژگی های ردیاب آهنربایی؟

۱,۲۱۸ بازديد

ردیاب آهنربایی ضد آب


یک ردیاب مقاوم در برابر آب می تواند در برابر پاشش آب، باران یا محیط های مرطوب مقاومت کند. آنها را برای استفاده بادوام تر و همه کاره تر می کند. ردیاب‌ها برای اهداف متعددی مانند ردیابی حیوانات خانگی، بچه‌ها، اتومبیل‌ها، هواپیماهای بدون سرنشین، کامیون‌ها، قایق‌ها و هر شی در فضای باز هستند. ردیاب‌های آهنربایی باید این ویژگی را داشته باشند زیرا هدف ردیابی موقعیت مکانی است که می‌تواند در فضای باز یا داخلی باشد. ردیاب‌ها می‌توانند در معرض انواع مختلفی از خطرات قرار گیرند، بنابراین، هنگامی که یک ردیاب دریافت می‌کنید، مطمئن شوید که در برابر آب مقاوم است.

کیفیت سخت افزار


مواد مورد استفاده برای ساخت دستگاه ردیاب آهنربایی نیز دوام آن را تعیین می کند. اگر این ماده در برابر آب و هوا، گرما و آب مقاوم باشد، می توانید مطمئن باشید که در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد. بعلاوه، سخت افزارهای پلاستیکی یا چوب مانند بهترین گزینه سخت افزاری هستند زیرا تحت تأثیر زنگ زدگی قرار نمی گیرند. آنها همچنین برای از بین بردن ردیاب به درجه ای از گرما نیاز دارند.

اندازه و رنگ ردیاب آهنربایی


اندازه یک ردیاب مگنتی می تواند مکان خود را در یک ثانیه از بین ببرد. آنچه که قصد ردیابی آن را دارید، اندازه ردیاب را تعیین می کند. اگر نیاز دارید کسی را ردیابی کنید، باید آنقدر کوچک باشد که در لباس ناپدید شود. باید یک ویژگی پیوست قابل اعتماد داشته باشد و باید از مواد انعطاف پذیر ساخته شود. در مورد حیوان خانگی هم همینطور. اما اگر قصد ردیابی یک شی مانند ماشین یا کامیون را دارید، ممکن است مشخصات آن متفاوت باشد. رنگ نیز برای مخفی نگه داشتن دستگاه ضروری است. بنابراین، توصیه می شود از رنگ هایی استفاده کنید که با محیط دستگاه ردیاب ترکیب می شوند.

سازگاری با دستگاه های دیگر


راه اندازی برخی از دستگاه های ردیابی کمی پیچیده است. پروتکل های درگیر ممکن است چندین مرحله داشته باشند که زمان بر است. آنها همچنین با دستگاه های دیگر سازگاری کمتری دارند. قبل از انتخاب یک ردیاب، باید سازگاری آن را با دستگاه های دیگر بررسی کنید. به عنوان مثال، برخی از ردیاب‌ها با باتری‌های داخلی عرضه می‌شوند و این باتری‌ها را نمی‌توان با وسایل دیگری جایگزین یا شارژ کرد، مگر با آداپتور و شارژر تعیین‌شده. یک ویژگی مانند این اتصال به سیستم سیم کشی خودرو را برای حفظ عمر باتری غیرممکن می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.