ویژگی های انواع دوربین مداربسته؟

رویداد های خوب را بررسی می کنیم

ویژگی های انواع دوربین مداربسته؟

۱,۱۹۰ بازديد

انواع دوربین مداربسته؟

دوربین‌های مداربسته Dome دوربین‌های کوچکی هستند که روی سقف نصب می‌شوند و دارای گنبد نیم‌کره‌ای هستند. آنها اغلب در داخل خانه برای نظارت بر فعالیت ها و جلوگیری از جرم و جنایت در فروشگاه های خرده فروشی، بانک ها و بیمارستان ها استفاده می شوند. شما بعد از خرید دوربین مداربسته می توانید از آن در فروشگاه های خرده فروشی و سایر مکان های سرپوشیده استفاده کنید.


دوربین های مداربسته پایه دار

دوربین های مداربسته Bullet دیجی ویرا دوربین های استوانه ای و بلندی هستند که اغلب برای نظارت در فضای باز استفاده می شوند. می توانید آنها را روی دیوار یا سقف نصب کنید. آنها را به دلیل شکلی که شبیه به یک گلوله دارند، دوربین های "گلوله" می نامند. شما می توانید از این دوربین ها برای نظارت در فضای باز استفاده کنید زیرا بدنه آن در برابر آب و هوا مقاوم است. دوربین مداربسته گلوله را می توان در تنظیمات مختلف از جمله خانه ها، مشاغل و فضاهای عمومی استفاده کرد.
دوربین های مداربسته C-mount

دوربین های مداربسته C-mount دارای پایه C شکل هستند که به آنها اجازه می دهد به لنزهای مختلف متصل شوند. دوربین‌های C-mount اغلب در سیستم‌های مدار بسته (تلویزیون مدار بسته) استفاده می‌شوند که از یک سری مانیتور یا سایر دستگاه‌های نمایشگر برای نظارت بر یک منطقه خاص تشکیل شده‌اند. می توانید از آنها برای کاربردهای مختلف دیگر از جمله بینایی ماشین، تصویربرداری علمی و تولید ویدئو استفاده کنید.

دوربین های مداربسته PTZ

دوربین های Pan-Tilt-Zoom (PTZ) دوربین هایی هستند که می توانند به صورت افقی (pan-Tilt-Zoom) و عمودی (Tilt) همراه با بزرگنمایی به داخل و خارج حرکت کنند. آنها اغلب در مناطق بزرگ و باز استفاده می شوند که میدان دید وسیعی لازم است. آنها معمولاً روی دیوار یا سقف نصب می شوند. دوربین‌های PTZ از راه دور کنترل می‌شوند و می‌توان آن‌ها را طوری برنامه‌ریزی کرد که مجموعه‌ای از حرکات از پیش تعیین‌شده را دنبال کنند یا یک شی یا شخص خاص را ردیابی کنند. برخی از دوربین های PTZ را می توان به صورت دستی با استفاده از جوی استیک یا دستگاه کنترل دیگر کنترل کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.