راهنمای خرید ردیاب آهنربایی ارزان برای خودرو ؟

۱,۱۹۰ بازديد

انواع ردیاب آهنربایی ارزان برای خودروها چیست؟

به طور معمول، با توجه به نحوه کار، دستگاه های ردیاب آهنربایی ارزان برای اتومبیل ها در دو نوع هستند: یکی دستگاه ردیاب پنهان غیرفعال، دیگری دستگاه ردیاب مخفی فعال است.

دستگاه ردیاب آهنربایی پنهان غیرفعال: دستگاهی برای ثبت اطلاعات در نظر گرفته می‌شود که تمام مسیرهایی را که خودرو طی می‌کند ثبت می‌کند و همچنین داده‌های رانندگی زیادی را جمع‌آوری می‌کند که بعداً قابل دانلود است. آنها دستگاه های کار بلادرنگ نیستند، به این معنی که نیازی به اتصال شبکه مداوم ندارند. یک نکته خاص این است که شما مجاز به دریافت به‌روزرسانی‌های منظم با این نوع ردیاب‌ها نیستید.


دستگاه ردیابی پنهان فعال: می تواند هر زمان که بخواهید اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد. در مقایسه با ردیاب غیرفعال، یک دستگاه ردیاب آهنربایی پنهان فعال به یک اتصال داده دائمی برای ارائه داده‌های بلادرنگ نیاز دارد و حتی به قدرت بیشتری نیاز دارد. بنابراین، داشتن باتری‌های قدرتمند در داخل واقعاً مهم است، مگر اینکه آنها را به طور مرتب تعویض کنید. مزیت ردیاب‌های فعال این است که می‌توانند درک اولیه از وضعیت مالک خودرو در زمان واقعی داشته باشند، که می‌تواند آنها را نجات دهد، به خصوص در مواقع اضطراری.

2) 7 ویژگی اصلی ردیاب GPS آهنربایی مخفی
هنگامی که شما عمیقاً غواصی می‌کنید و به آن ردیاب‌های GPS مخفی نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که ویژگی‌های مربوط به ردیاب GPS جایگاه برجسته‌ای دارند. در اینجا برخی از ویژگی های مهم ردیاب GPS ارائه می شود که بهترین ردیاب جی پی اس مخفی خودرو باید داشته باشد:

ردیابی هم‌زمان: ردیابی بی‌درنگ به معنای نظارت بر موقعیت ماشین شما در زمان واقعی است. به طور معمول، سیستم های ردیابی GPS برای تحقق این عملکرد به آن کمک می کنند.

باتری قدرتمند: بهترین ردیاب جی پی اس مخفی برای خودروهایی با عمر باتری طولانی چیزی است که اکثر صاحبان خودرو به آن اهمیت می دهند.

یک ردیاب مخفی GPS برای خودرو، به خصوص ردیاب فعال، نیاز به ادامه اتصال داده و ارسال داده دارد، به این معنی که به باتری قدرتمند با عمر طولانی نیاز دارد.

گزارش تفصیلی تاریخچه رانندگی: می توانید مسیرهایی را که طی کرده اید و نحوه رانندگی خودرو را مرور کنید.

محفظه / محفظه: از آنجایی که ردیاب مخفی خودرو اغلب برای حمل و نقل آنها در مناطق بدون محافظت قرار می گیرد، برای محافظت بیشتر لازم است آنها را با محفظه خوب نصب کنید. علاوه بر این، اگر بدنه دارای گزینه ای آسان برای نصب، مانند پوشش مغناطیسی باشد، یک امتیاز خواهد بود.

هشدار سرعت زنده: هنگام رانندگی با سرعت بیش از حد به شما هشدار داده می شود.

هشدارهای نزدیکی: قبل از رسیدن به مقصدی که قبلاً روی نقشه تعیین کرده‌اید، مورد توجه قرار می‌گیرید، که بررسی دوبار را کاهش می‌دهد تا ببینید آیا به مقصد خود رسیده‌اید یا خیر.

Geofencing: ویژگی geo-fencing ردیاب آهنربایی مخفی در موقعیتی است که در هنگام خروج رانندگان از یک منطقه از پیش تعیین شده تأثیری بر اطلاع رسانی به رانندگان ایجاد می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.