راهنمای ویژگی های دوربین خودرو؟

رویداد های خوب را بررسی می کنیم

راهنمای ویژگی های دوربین خودرو؟

۱,۱۸۳ بازديد

از چند زاویه دوربین خودرو می خواهید فیلم برداری کند؟

من فقط می خواهم شیشه جلوی خود را ضبط کنم.
اکثر دوربین خودرو بر روی شیشه جلو شما نصب می‌شوند، لنز دوربین رو به جلو است و جاده‌ای را که پیش روی شماست ثبت می‌کند. به طور دقیق تر، این دوربین خودرو به عنوان داش کم های تک لنزی شناخته می شوند زیرا فقط دارای یک لنز هستند. دوربین خودرو تک لنز رایج‌ترین و ابتدایی‌ترین نوع داش‌کم هستند و مقدمه‌ای عالی برای محافظت از خود در برابر خطرات رانندگی هستند!

نمودار تک لنز رو به جلو دوربین خودرو

اگر به‌دنبال یک دوربین ماشین رو به جلو هستید و فقط به ضبط جلوی شیشه جلوی خود اهمیت می‌دهید، نگاهی به دسته دوربین خودرو دیجی ویرا جلوی ما بیندازید. یک داشکام تک عدسی در صورت تصادف شواهدی را ارائه می دهد، حتی اگر ضربه واقعی در پشت یا کنار خودرو اتفاق بیفتد. داش‌کم هنوز دقیقاً مکان وسیله نقلیه شما را در زمان حادثه نشان می‌دهد.
اگر می خواهید اتفاقات پشت وسیله نقلیه خود را ضبط کنید و همچنین جاده روبروی خود را ضبط کنید، یک داش کم جلو + عقب بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این نوع داش‌کم شامل دو لنز ویدیویی یا "کانال" و ضبط همزمان از هر دوی این لنزها است.

با این حال، برای استفاده از داش‌کم با لنز دوگانه، لازم نیست والدین یا اپراتور تجاری باشید! بسیاری از رانندگان برای پوشش کامل در داخل و اطراف خودروی خود از یک داشکام با لنز دوگانه (معروف به دو کانال) استفاده می کنند. این دو کانال معمولاً برای فیلمبرداری همزمان از جلو و پشت خودرو استفاده می شوند، همانطور که در زیر نشان داده شده است:
همچنین مدل‌های داش‌ک با لنز دوگانه وجود دارد که برای ضبط در جلو و داخل وسیله نقلیه شما طراحی شده‌اند. دوربین های جلو + داخل ما را بررسی کنید. این مدل ها ممکن است از دو لنز مجزا تشکیل شده باشند، یا ممکن است دو لنز در یک واحد ساخته شوند.

این نوع دوربین فیلمبرداری داشبورد برای صاحبان ناوگان یا مشاغل، رانندگان تاکسی اسنپ و تپسی یا سایر رانندگان حمل و نقل، رانندگان تحویل کالا و والدین نوجوانان مناسب است. با این داش‌کم‌ها، یک لنز به سمت جلو و لنز دیگر در داخل خودرو قرار دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.