دوربین لامپی چه ویژگی هایی دارد؟

رویداد های خوب را بررسی می کنیم

دوربین لامپی چه ویژگی هایی دارد؟

۱,۱۷۰ بازديد

دوربین لامپی چیست؟

دوربین‌ لامپی در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند، زیرا روشی محتاطانه و فوق‌العاده راحت برای نظارت بر خانه، دفتر یا استودیو شما ارائه می‌دهند.

این دستگاه‌های هوشمند مانند یک دوربین لامپی معمولی به نظر می‌رسند، اما مجهز به دوربینی هستند که فیلم‌های ویدیویی باکیفیت می‌گیرد. که چند مزیت کلیدی را ارائه می دهد. اولاً، احتمالاً مورد توجه بازیگران بد قرار نخواهند گرفت. و ثانیا، آنها به یک اتصالات نور وصل می شوند، بنابراین نیازی به سیم کشی اضافی نخواهید داشت. برخی از بهترین دوربین‌های لامپی نیز ویژگی‌های دیگری مانند تشخیص حرکت، دید در شب و ارتباط صوتی دو طرفه را ارائه می‌دهند.


در این مقاله، برخی از بهترین دوربین‌ های لامپی موجود در بازار، ویژگی‌های برجسته آنها و آنچه که هر مدل را از مدل‌های دیگر متمایز می‌کند را بررسی می‌کنیم. بنابراین، چه به دنبال مراقبت از خانه خود در زمانی که دور هستید باشید و چه می‌خواهید استودیوی خود را در ساعات غیرفعال زیر نظر داشته باشید، ما به شما کمک می‌کنیم دوربین امنیتی لامپ مناسبی را پیدا کنید که مطابق با نیازهای شما باشد.
چرا؟ خوب، اولا، نصب آن آسان است. کافی است آن را در یک سوکت نور معمولی پیچ کنید، برنامه رایگان v380 را دانلود کنید و برنامه را دنبال کنید تا به شبکه WiFi خود متصل شوید. این یک تصویر 1080 با وضوح بالا ارائه می دهد. این بدان معناست که شما به اندازه کافی جزئیات با کیفیت تصویر برای تشخیص چهره و سایر جزئیات هر کسی در خانه خود دریافت خواهید کرد. و دارای شش نورافکن و شش نور مادون قرمز است، بنابراین شما حتی در تاریکی کامل نیز تصاویر واضحی خواهید داشت.

مجهز به فناوری ردیابی حرکت است که به آن امکان می دهد هر چیزی را در میدان دید خود به طور خودکار شناسایی و ردیابی کند (دارای یک حرکت 355 درجه و دامنه شیب 65 درجه). این می تواند هشدارهای تشخیص حرکت را به تلفن شما ارسال کند. شما همچنین یک زنگ هشدار و نور سفید دریافت می کنید که می توانید از آنها برای ترساندن مزاحمان استفاده کنید. و از ضبط ویدیوی 24/7 با کارت SD تا 128 گیگابایت (به طور جداگانه فروخته می شود) پشتیبانی می کند. اگر ترجیح می دهید، یک سرویس ذخیره سازی ابری وجود دارد که می توانید در آن مشترک شوید.

در صورت تمایل می توانید با استفاده از الکسا یا دستیار گوگل دوربین لامپی را با صدای خود کنترل کنید. و در نهایت، می‌توانید از آن برای صحبت با هر کسی در خانه‌تان، خواه متجاوزان یا چهره‌های دوستانه‌تر مانند پیک‌ها یا پرستار بچه استفاده کنید.

به طور خلاصه، این دوربین امنیتی لامپی دیجی ویرا تقریباً همه چیزهایی را که نیاز دارید و همه آنها با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد. البته توجه داشته باشید که ضد آب نیست و فقط با وای فای 2.4 گیگاهرتزی کار می کند: وای فای 5 گیگاهرتزی پشتیبانی نمی شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.