قیمت انواع دوربین مداربسته؟

رویداد های خوب را بررسی می کنیم

قیمت انواع دوربین مداربسته؟

۱,۱۵۷ بازديد
دوربین های مداربسته به دسته های مختلفی تقسیم میشوند که قیمت انواع دوربین مداربسته با هم مختلف می باشد.که در ادامه به آن می پردازیم.

قیمت انواع دوربین مداربسته

دوربین گنبدی داخلی و خارجی


دوربین Dome یکی از رایج‌ترین دوربین‌های مداربسته برای امنیت و نظارت در محیط‌های داخلی و خارجی است. شکل دوربین تشخیص اینکه دوربین به کدام سمت رو به رو است را برای تماشاگران دشوار می کند، که یک قطعه طراحی قوی است و با ایجاد فضای عدم اطمینان مجرمان را باز می دارد. از دیگر مزایای این نوع دوربین می توان به موارد زیر اشاره کرد:
از دیگر مزایای دوربین های Dome داخلی و خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سهولت نصب
ویژگی های مقاوم در برابر خرابکاری
دید در شب IR
 

دوربین مداربسته گلوله یا پایه دار


دوربین های مداربسته گلوله بلند و استوانه ای شکل هستند و برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند. نقاط قوت آنها به طور خاص در برنامه هایی است که نیاز به مشاهده از راه دور دارند. این دوربین ها در داخل محفظه های محافظ نصب شده اند و در برابر گرد و غبار، خاک و سایر عناصر طبیعی محافظت می شوند. دوربین‌ها را می‌توان به راحتی با یک براکت نصب کرد و بسته به نیازهای کاربرد مورد نظر آن، با لنزهای ثابت یا وریفوکال نصب شد.
از دیگر مزایای دوربین های گلوله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
دید در شب IR
نصب وسایل کمکی با اندازه جمع و جور
وضوح تصویر با کیفیت بالا
 
دوربین مداربسته C-mount


دوربین‌های C-mount همراه با لنزهای جداشونده، امکان تغییرات ساده لنز را برای تناسب با کاربردهای مختلف فراهم می‌کنند. دوربین های C-mount به لطف امکان استفاده از لنزهای ویژه با این دوربین ها می توانند مسافت های بیش از 40 فوت را پوشش دهند، در حالی که لنزهای مداربسته استاندارد فقط می توانند مسافت های 35-40 فوت را پوشش دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.