ردیاب شخصی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

رویداد های خوب را بررسی می کنیم

ردیاب شخصی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

۱,۰۵۸ بازديد


دستگاه‌های GPS شخصی (سیستم موقعیت‌یابی جهانی) به ابزاری ضروری برای بسیاری از افراد در جنبه‌های مختلف زندگی تبدیل شده‌اند.یکی از مزایای کلیدی ردیاب شخصی دیجی ویرا، توانایی آنها در ارائه اطلاعات دقیق مکان است، با دریافت سیگنال از چندین ماهواره، این دستگاه ها می توانند مختصات دقیق کاربر را تعیین کنند.

دستگاه های ردیاب شخصی مناسب افرادی که می خواهند عزیزان خود را ردیابی کنند و موقعیت مکانی آنها را در لحظه مشاهده کنند. دستگاه های ردیاب شخصی برای ردیابی و مکان یابی کودکان، سالمندان مبتلا به بیماری آلزایمر و کارگران تنها که در مکان های دور کار می کنند ضروری است. ردیاب های شخصی برای کمک به کارمندان در مواقع اضطراری با یک دکمه SOS داخلی طراحی شده اند که فوراً به شخص تعیین شده، هشدار می دهد. چه همسرتان باشد، چه فرزندتان یا کارمندتان، جی پی اس شخصی با ردیابی موقعیت مکانی آن‌ها، شما را در جریان قرار می‌دهند.

برای ورزشکارانی که از فعالیت‌های خارج از منزل مانند دویدن، دوچرخه‌سواری یا پیاده‌روی لذت می‌برند، GPS شخصی می‌توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد عملکرد آنها ارائه دهند. این دستگاه ها می توانند معیارهایی مانند مسافت طی شده، سرعت، را ردیابی کنند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم ردیاب شخصی قابلیت ردیابی در لحظه است. با کمک دستگاه‌های مجهز به GPS، مانند تلفن‌های هوشمند یا دستگاه‌های اختصاصی GPS، کاربران می‌توانند حرکات و مکان‌های وسایل نقلیه، افراد یا دارایی‌ها را در زمان واقعی ردیابی کنند.

ردیاب ها برای آلزایمر معمولا دارای یک دکمه SOS هستند. وقتی فشار داده شود، یک هشدار متنی و یک تماس تلفنی خروجی به یک مراقب تعیین شده ارسال می کند. و می توانید حداکثر پنج مراقب تعیین شده را تنظیم کنید. هنگامی که یک مراقب به یک تماس SOS پاسخ می‌دهد، می‌تواند تماس را غیرفعال کند اگر نتواند به شرایط اضطراری رسیدگی کند، فرد بعدی در لیست تماس نیز می‌تواند تماسی دریافت کند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.